Czyli informacje zawsze pod ręką
W odpowiedzi na sugestie i uwagi branży logistycznej Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wydała bezpłatną aplikację mobilną, której celem jest usprawnienie dostępu do informacji przewoźników i kierowców. Aplikacja dostępna jest zarówno na smartfony jak i tablety działające w oparciu o system Android oraz iOS. W najbliższej przyszłości planowane jest uruchomienie również wersji współpracującej z urządzeniami z systemem Windows Phone.
W czym może nam ona pomóc?
Problemy z praktyczną obsługą systemu były znane od dawna. Brak możliwości zdalnego dostępu i np. sprawdzenia standu konta w trakcie odbywania trasy to tylko wybrane uwagi z pokaźnej liczby propozycji jakie kierowcy i przewoźnicy kierowali w stronę GDDKiA. Na szczęście apele nie pozostały bez odpowiedzi – wpierw wyrażanej poprzez dostęp do informacji przez SMS a obecnie – za pośrednictwem wspomnianej aplikacji.
Wśród jej możliwości wymienić możemy:
- Dostęp do konta systemowego
- Sprawdzanie stanu salda
- Zdalne doładowywanie salda przy pomocy karty płatniczej
- Funkcja lokalizowania najbliższego Biura Obsługi Klienta
- i inne…