Czyli jaką zabawkę każdy chciałby dostać od Mikołaja
Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, dlatego tym razem w nieco rozluźnionej atmosferze chcielibyśmy podzielić się z Państwem interesująca kampanią promocyjną stworzoną przez Volvo. Producent samochodowy już jakiś czas temu zwrócił na siebie oczy internautów publikując spot w którym wystąpił Jean-Claude Van Damme. Do tej pory obejrzało go ponad 81 milionów osób, jeśli jednak z jakiegoś powodu umknął on waszej uwadze – publikujemy go poniżej 🙂
Czteroletni kierowca
W tym roku Volvo również zaskakuje sposobem promocji swojego najnowszego modelu ciężarówki, który ma odznaczać się niezwykłą odpornością i pracą w trudnych warunkach. Za kierownicą „stanęła” 4 letnia – Sophie, której zadaniem było pokonanie wymagającego toru z przeszkodami.
Jak jej poszło? Zobaczcie sami: